19 maart 2009

Verhuiskriebels en Ikea

Als er een verhuizing in het verschiet ligt kun je bijna alleen nog maar daar aan denken.. tenminste dat is mijn ervaring! Ik zit met mn hoofd al in ons nieuwe huis en weet al best goed hoe ik het wil inrichten n wat ik daar allemaal voor nodig heb.

Zoals de meesten weten ben ik echt een Ikea-fan. Als je bij ons in huis bent kun je beter bedenken wat er niet van de ikea komt dan wel want dan ben je wat sneller klaar :)
Gisteren was ik bij de Ikea want ik zou alleen maar wat glazen kopen voor mn werk. Maar meestal kom je niet weg bij de Ikea zonder nog wat extra dingetjes te kopen. Zo ook gisteren!

Het servies wat ik graag wil hebben was maar liefst 7 euro goedkoper en omdat ik sets koop was had ik alweer 14 euro bespaard. De eettafelstoelen die ik in mn hoofd had waren ook oor de helft van de prijs en zo spaarde ik weer 30 euro uit. Maar het leukste komt nog!
Eenmaal in de koopjeshoek (daar moet je altijd even kijken voor je gaat afrekenen) valt mijn oog op de eettafel die ik al zolang wil hebben!! Hij staat er!! En hij is maar liefst 90 euro goedkoper :)
Natuurlijk ging ik gelijk checken of er dan niet van alles beschadigd was aan de tafel maar hij zag er nog piekpijn uit!


Arnoud bellen en meenemen dus! De meneer van de Ikea heeft hem helemaal voor me uit elkaar geschroefd (ik was in mn upje, dus ik heb even mn charmes in de strjd gegooid) en eenmaal buiten was Arnoud gearriveerd om me te helpen met het inladen!

Joepie, daar wordt ik vrolijk van :) Heb ik gisteren met m'n bezoekje aan de Ikea mooi 134 euro uitgespaard!!

Geen opmerkingen: